domingo, 26 de agosto de 2007

Semana cultural cabraliega

Ya pasó la semana y llegó el momentu de facer balance: el martes y miércoles paselos caleyando pola plaza el castañeu y alredeores, soplando la gaita, baxo la lluvia, quitando daqué momentu que m'atechaba na jaima del mío amigu Fito, un de los meyores tallistas de maera que conozco, amás de escalaor, y na sidrería Calluenga, siempre con las mayores atenciones. Les cenes y sobrecenes pasaron muy rápides, sobre tou la del miércoles que finó nalborá.
Los dos días contamos cola presencia dun gaiteru escocés, Malcon, afincau nel Algarbe portugués dende fai cinco años, director del grupu danimación Sete Mares, ( 7setemares7@gmail.com ). Tuve la oportunidá de tocar con él la danza el osu, cola mío gaita en Sib.

Con bastante preocupación afronté el memorial gaiteru Llonín; gracies a la ayuda del tamboriteru Vitoriano sacamos alante la actuación: dos pasodobles y dos muñeires tradicionales. Pese a los nervios, supuso un gran honor la invitación de la organización.

La semana terminela colaborando, como jurado, nel concursu popular de escanciadores; en fin, contentu, agradecíu y con ganes de repetir.

No hay comentarios: